14.07.2015 Coaching grupowy dla młodzieży

0 0
dni
0 0
godzin
0 0
minut
0 0
sekund
Koszt : Free

Mam chęć do działania a porażka to mój przyjaciel- coaching dla młodzieży 14-19/20 lat
(gimnazjum, liceum, technikum)
Jedyny taki program w Poznaniu/ Wielkopolsce!

Jak odkrywać własny potencjał, korzystać z wewnętrznych zasobów, budować relacje w grupie, pokonywać bariery świadomie podejmować decyzje dotyczące własnego życia realizować swoje plany?

Możesz się tego dowiedzieć (odkryć)  biorąc udział w programie coachingowym opracowanym specjalnie z myślą o młodzieży.

Nie zwlekaj- zapisz się już dziś!

Czy wiesz:
– Co jest dla Ciebie najważniejsze?
– Gdzie i jak chciałbyś w przyszłości uczyć się, pracować, żyć?
– Co może dać Ci siłę do działania i rozwoju?
– Jak to się dzieje, że niektórzy potrafią spełnić swoje marzenia?
– Jaki zawód pozwoli Ci zachować satysfakcję z życia, osiągnąć stabilizację finansową i zaspokoić Twoje indywidualne potrzeby?

Jeśli odpowiedziałeś na wszystkie bądź większość pytań „nie” lub „nie wiem” to koniecznie weź udział w naszych kolejnych warsztatach- coaching dla młodzieży 14-19/20 lat

„Zapytaj siebie, co robiłbyś nawet, gdyby nikt Ci za to nigdy nie miał zapłacić. To wskazówka, która pokaże Ci, czym powinieneś się zajmować, oczywiście wciąż szukając sposobu na zarobienie na tym.”
Joe Vitale

Co oferujemy – 1 spotkanie: coaching grupowy (ok. 10 osób) trwający 3 godziny z przerwą kawową (łącznie do 4h)
Sesje przebiegają w oparciu o Kodeks etyczny ICF!

Nie zwlekaj- zapisz się już dziś!

 

cccccccccccccccccc6O coachingu:
Najważniejsze pytanie jakie warto sobie regularnie zadawać myśląc o własnej karierze jest pytanie „Why?”. Każda decyzja, którą podejmujemy w kontekście własnej ścieżki rozwoju powinna być weryfikowana poprzez zrozumienie na czym nam naprawdę zależy: Co dzięki tej decyzji uzyskają inni oraz co ja uzyskam? Co jest dla mnie ważne? Po co chcę to robić? Co mnie naprawdę motywuję i fascynuje? W czym czuje się dobrze? Jakie są moje talenty i silne strony?

Jedno jest pewne – niezależnie od wysokości rachunku za usługi coachingowe należy ten wydatek traktować jako inwestycję
http://www.eurostudent.pl/Coaching-czyli-jak-sie-doskonalic,artykul,4219,artykuly.html

 

Opinie:
Co mi dał coaching?: pomoc w określeniu własnych celów, plan na przyszłość, racjonalne myślenie w dalszym życiu. Co wiem teraz?: jak dojśc do celów, co robić w trudnych sytuacjach
Stanisław, 16 lat

Spotkanie z coachem pokazało mi, udowodniło, że droga do wyznaczonego celu nie musi być taka trudna i kręta, jak się wydaje. Zmotywowało mnie to do działania, do podejmowania decyzji (..) Spotkanie na pewno na długo zapadnie mi w pamięć. Dało mi dużo do myślenia i pokazało perspektywy na najbliższą przyszłość.
Agnieszka, 16 lat

Sesje [coachingowe z coachem Moniką Łagodzińska] sprawiły, że poukładałam sobie przyszłość, znalazłam cele, do których będę dążyć oraz zainspirowały mnie do własnego rozwoju. Zaczęłam wierzyć w siebie, wiem, do czego dążę […] Zaczęłam myśleć bardziej pozytywnie i działać.
Róża, 19 lat (liceum)

Nie zwlekaj- zapisz się już dziś!

 

Prowadząca: Monika Łagodzińska, Professional Coach ICF, Praktyk metody Points of You, Prezes Fundacji Kształcenia Ustawicznego PERITIA, koordynator Centrum NGO Poznań, Facilitator, Change Agent (agent zmian)
Łączy 11-letnią karierę zawodową związaną z budowaniem i zarządzaniem zespołami, tworzeniem struktur oraz procesami organizacyjnymi w różnych wymiarach w firmach z pracą 4 -letnią rzecz III sektora (organizacji pozarządowych).
Aktualnie prowadzi sesje coachingowe z osobami zarządzającymi, młodzieżą i studentami

W pracy coachingowej korzysta z:
-praktyki w pracy jako coach (ponad 250 godzin coachingowych udokumentowanych; coach ICF; praktyk metody coachingowej Points of You)
-kompetencji i narzędzi zdobytych w trakcie szkoleń certyfikowanych przez ICF (http://www.coachfederation.org/)
14-letnich doświadczeń w sprawowaniu funkcji kierowniczych, facylitacji i dokonywania zmian:)
-wiedzy, którą wyniosła ze studiów na Europa-Universität Viadrina Frankfurt(Oder)/ Niemcy (MBA); Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (MA/ mgr zarządzania); Handelshochschule Leipzig/ Niemcy; Syddansk Universitet w Odense/Dania

Ilość miejsc ograniczona!
Zastrzegamy sobie prawu wyboru uczestników na podstawie przesłanych zgłoszeń!
Nie zwlekaj- zapisz się już dziś!

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@fundacjaperitia.pl

 

Czytaj dalej 🙂

coaching stuZMIERZONE EFEKTY COACHINGU

Coaching jest zorientowany na teraźniejszość i przyszłość, ponieważ przeszłości nie możemy zmienić. Oczywiście przyszłość równie dobrze może być dziełem przypadku. Dla osób, które wolą mieć na nią wpływ, dedykowany jest właśnie coaching.

1. Badanie ICF GLOBAL
Badanie wykonane przez PricewaterhouseCoopers na zlecenie Międzynarodowej Federacji Zrzeszającej Profesjonalnych Coachów ICF Global (International Coach Federation) opublikowane w 2009r. w którym wzięło udział 2165 osób z 64 krajów.
Klienci coachingu wskazali poprawę w obszarach:
-pewność siebie (80%)
-związki (73%)
-kompetencje komunikacyjne (72%)
-kompetencje interpersonalne (71%)
-wydajność w pracy (70%)
-równowaga życia zawodowego i osobistego(67%)
-zdrowie, dobre samopoczucie (63%)
-rozwój życia zawodowego, nowe możliwości zawodowe (62%)
-organizacja życia osobistego (61%)
-zarządzanie firmą (61%)
-zarządzanie czasem (57%)
-efektywność zespołów (51%)
Aż 96% klientów wskazało, że ze względu na wysoką skuteczność, skorzystaliby z coachingu ponownie.

Zwrot z inwestycji w coaching:
86% firm, które dokonały analizy wyników, deklaruje przynajmniej zwrot z inwestycji,
prawie co piąta firma osiągnęła 50-krotny zwrot z inwestycji,
średnio firmy zanotowały 7-krotny zwrot z inwestycji.
źródło: badanie PricewaterhouseCoopers wykonane na zlecenie International Coach Federation, 2009r.

2. Badanie A Better Perspective™
Zrealizowane w 2009 roku na reprezentatywnej grupie składającej się 339 osób, które skorzystały, z coachingu lub/i były jego zleceniodawcami dla innych główne korzyści z coachingu dla osoby to:
poprawa wydajności osobistej i realizacji celów (84%)
podniesienie otwartości na rozwój osobisty i uczenie się (60%)
pomoc w znalezieniu rozwiązania dla poszczególnych sytuacji zawodowych (58%)
wzmocnienie poczucia odpowiedzialności (52%)
rozwój samoświadomości (42%)
wzmocnienie pożądanych umiejętności i zachowań (38%)
lepsze rozumienie roli i celów (37%)
korekta zachowań i wyjaśnienie trudności (33%)

A główne korzyści z coachingu dla organizacji to:
-pełne wykorzystywanie indywidualnego potencjału osoby (79%)
-wzmocnienie osobistego zobowiązanego zaangażowania we własny rozwój (69%)
-wzrost wydajności organizacji (69%)
-podniesienie kreatywności/zdolności uczenia się oraz wiedzy (63%)
-wzrost rzeczywistej motywacji pracowników (57%)
-ułatwienie przyswojenia nowych stylów zarządzania i kultury organizacji (39%)
-wzmocnienie relacji między ludźmi/oddziałami (35%)
źródło:http://www.abetterperspective.com/Benefits_of_Coaching.htm

3. RAPORT The Economic Times
Na podstawie rankingu stu spółek (Fortune 100), The Economic Times przedstawił raport o tym, że dzięki wprowadzeniu coachingu do firm, ich wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI) w coaching, jest prawie sześć razy większy, niż koszty wprowadzenia programu szkoleniowego, w tym:
o 77% poprawiają się relacje między pracownikami,
o 67% wzrasta efektywność pracy zespołowej,
o 61% wzrasta satysfakcja z wykonywanej pracy .
Z kolei badanie przeprowadzone na 500 spółkach branży telekomunikacyjnej z listy rankingowej Fortune 500 (lista opracowywana i publikowana przez magazyn Fortune), wykazało, że wprowadzenie coachingu w firmach może podnieść wskaźnik rentowności przedsiębiorstwa nawet do 529%.
źródło:Metrix Global ROI Study. USA: Metrix Global, LLC. CIPD (2004)

4. COACHING a SZKOLENIE
Programy szkoleniowo-coachingowe podwyższają produktywność menadżerów 4-krotnie bardziej niż same szkolenia. Podczas, gdy szkolenia podwyższyły produktywność menadżerów o 22%, to po rozszerzeniu programu szkoleniowego o 8 indywidualnych sesji coachingu, produktywność menadżerów wzrosła o 88%.
źródło: Executive Coaching as a Transfer of Training Tool: Effects on Productivity in a Public Agency.aut.Olivero, Gerald; Bane, K. Denise; Kopelman, Richard E. (1997)

Nie zwlekaj- zapisz się już dziś!